woensdag 24 november 2010

4 Thinks Tag

Hii, Vandaag een 4 Thinks Tag, ik zag deze tag op http://www.style-and-us.nl/, en het leek mij leuk om deze met jullie in te vullen!

1. 4 Things in mijn tas
    1. Mijn Mobiel
    2. Lipgloss en Mascara
    3. Mijn Portomonee
    4. Mp3 Speler

2. 4 Things gevonden op mijn bureau 
    1. Nagellak
    2. Een Printer
    3. Een Zielig Dood Plantje (vergeten water te geven, Oeps!)
    4.Snoep

3. 4 Favoriete dingen op mijn kamer
    1. Mijn Computer
    2. Mijn Bed
    3. Mijn Kast met Kleren
    4. Mijn Mooie Zilveren Spiegel

4. 4 Things die ik altijd al heb willen doen ( en die ik nog ga doen *hopelijk*)
    1. Naar Amerika
    2. Bungeejumpen
    3. Kunnen WakeBoarden
    4. Nog een Keer naar Turkije met het Vliegtuig

5. 4 Things waar ik op het moment van houd
    1. Mijn Konijn
    2. Pepernoten
    3. Mijn Computer
    4. Mijn Gloednieuwe Schaatsen

6. 4 Thinks waarvan ik denk dat je ze nog niet weet
    1. Dat ik een Winxclub Dekbed heb
    2. Dat ik weer heel graag een Jackrussel wil
    3. Dat ik dierenarts wil worden
    4. Ik een heel irritant broertje heb

7. 4 Liedjes die ik niet uit mijn hoofd kan krijgen
   1. Don't stop believin -  Glee Cast
   2. Papa don't Preach  - Quinn Fabray van Glee
   3. Only Girl (in the world) - Rihanna
   4. Love the way you Lie - Rihanna ft. Eminem

Dit waren ze!! Je mag deze overnemen op je eigen Blog, maar als je dat niet hebt mag het ook bij de reactie's.

Kus Kirsten 'MissMascara'
       

Geen opmerkingen:

Een reactie posten