woensdag 29 december 2010

iPod Touch + Sorry

Hii Blogbezoekers,
Het is lang geleden dat ik iets op mijn blog zette, en het spijt met echt heel erg daarvoor echt duizendmaal sorrysorrysorrysorry, echt, PLEASE vergeef me :(
Er is in tussen tijd best veel gebeurd ik ben namelijk...Jarig geweest!! 19dec. werd ik 12jaartjes oud!
Ik heb voornamelijk geld gekregen, daar had ik ook om gevraagd, omdat ik graag een iPod Touch wou,
maar ik had niet genoeg geld gekregen dus hebben mijn ouders als verjaardagscadeau de rest van het geld erbij gelegd. En i love my iPod Touch, serieus je kan er echt alles mee! Ik zal even de Apps noemen die ik het meest gebruik:

1. Twitter ps. volg mij! www.twitter.com/kirsten_98
2. Hyves
3. Muziek Ja, duuuh het is een iPod
4. Girlscene Jaa, die hebben ook een App
5. Youtube
6. Safari Internet
7. Fall Down Spelletje
8. TapTap 4 revenge Spelletje
9. Mega Jump Spelletje
10. FarmVille

 Dat waren ze!
Ik hoop dat ik het een beetje goed heb kunnen maken met jullie omdat ik heeel lang geen artikel heb gepost!

Kus Kirsten
Ps. Duizendmaal sorrysorrysorry

EDIT :
weet iemand nog leuke Apps voor de iPod ?? tell my bij de comments 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten