dinsdag 4 januari 2011

Geshopt 3-1-'11

Hii Bloggers,
Ik ben gisteren met Miranda van www.meiden-tips.blogspot.com aan het beautyshoppen geweest,
en ik zal alvast zeggen dat het niet veel is :(
Ik heb jammer genoeg ook geen tijd gehad om nog mooie foto's te maken want het licht hier in Nederland is niet altijd even goed.
Maar ik zal in iedergeval even zeggen wat ik hebt geshopt,


Catrice - 040 princess for a day - Nagellak
Catrice - quick dry & High Shine Topcoat -  Nagellak
Essence - Nailpolish remover in de geur, Kokos-Vanille
Labello - Pure & Naturel in Melk en Honing
Maybelline New York - The Falsies Volume Express - Waterproof

Dit was het!

Van princess for a day en The Falsies Volume Express komt nog een review binnenkort!
Ik hoop dat jullie het leuk vonden!


Kus Kirsten
Ps. Hoeveel van de catrice lakjes hebben jullie? laat het weten bij de comments!
Pss. Alles komt bij de Kruidvat vandaan.
Pss. Er is een 1+1 actie van Catrice bij de  Kruivat, laat me weten wat jij allemaal
gekocht heb bij de comments!?!

1 opmerking: