dinsdag 11 januari 2011

Music @ the moment

Hii Girls,

Vandaag een @ the moment, waarin ik laat zien wat er op dit moment allemaal afspeelt in mijn leven!
Met vandaag Muziek
 


Als eerst wil ik even zeggen dat het een liedje is met een andere cover zeg maar.
En iedereen die mij volgt op twitter zal wel gelezen hebben dat ik een soort van obsessie heb met Glee (en dat ik Dinsdag tot officele Gleedag heb gebombardeerd :) , ik luister op het moment eigelijk ook alleen maar liedjes van Glee. Ik vind namelijk de liedjes die ze in Glee zingen leuker dan het origineel, maar dit is mijn mening. Sommige doe ik met tekst andere met de 'clip'.
Ps. het zijn er aardig veel dus!
Pss. oja en als jullie het niet online kijken maar gewoon op dinsdag op RTL 5 dan kan het zijn dat je sommige liedjes nog niet kent omdat die pas in seizoen 2 komen, ik kijk het namelijk wel online vind de liedjes in seizoen 2 leuker dan in seizoen 2.

Nummer 1:


The only exeption, door Rachel gezongen! seizoen 2.

Nummer 2:

Pokerface, gezongen door Rachel en Chelby Corcoran (coach van Vocal Adrenaline, en tevens Rachel's moeder )seizoen 1.

Nummer 3:

Gives you hell, door Rachel. seizoen 1.

Nummer 4:

 Marry You, gezongen door de hele Cast. Seizoen 2. Ps. dit is zo'n mooi nummer.


Nummer 5:

Time of my life, gezongen door Sam en Quinn, met daar achter aan Valerie, gezongen door Santana. Seizoen 2


Nummer 6:

 Don't go breaking my heart, gezongen door Rachel en Finn. Seizoen 2.

Nummer 7:

Last Christmas, gezongen door Rachel en Finn. Seizoen 2.

Nummer 8:

Forget you, gezongen door een invalster wanneer Will ziek is. Seizoen 2.

Nummer 9:

 Any way you want it/ lovin 'touchin' squeezin, gezongen door de hele Cast. Seizoen 2

Nummer 10:
Deze kan niet ontbreken in mijn rijtje:
 Don't stop believing, gezongen door Rachel en Finn. Seizoen 1.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden!
Question: kijken jullie Glee? zoja wat is jou favoriete song?

Kus Kirsten
Ps. follow me www.twitter.com/kirsten_98

4 opmerkingen: