woensdag 19 januari 2011

Stylish Blogger Award...


Ik kreeg van Dionne de Stylish Blogger Award, thanx ! Neem ook een keer een kijkje op haar blog :)


Regels
  • Bedankt degene die de tag aan je gegeven heeft en link met deze persoon.
  • Deel 7 dingen over jezelf.
  • Geef 15 (!) bloggers de award.
  • Neem contact op met deze bloggers en vertel ze over de award die je hun gegeven hebt. 
      
    7 dingen over mezelf:
    1.  Ik ben heel snel ergens verslaafd aan , en dan bedoel ik niet drugs of drank, nee aan serie's, zoals Glee en The Vampire Diaries. Oja twitter is ook een verslaving :)
    2.  Ik Ga niet meer mee doen aan de Skeelerwedstrijden die ik al heel lang rij. (oke dit is niet heel boeiend ik weet het )
    3.  Ik nu al niks meer weet :p
    4.  Ik heb heel veel lipbalsems.
    5.  Dat ik mijn iPod Touch meer gebruik dan mijn telefoon :p
    6.  Ik geen Lipsmacker heb, maar ik ga er binnenkort 1 kopen.
    7.  Nou weet ik helemaal niks meer te verzinnen :)

    15 mensen die ik ga taggen:
    Mogen het er ook minder zijn ik weet het namelijk niet meer *shame*shame*
    Ik ga iedereen even op de hoogte brengen!

    Groetjes Kirsten

5 opmerkingen: